070424 - ännu en gång

image3
Är han inte den vackraste du har sett?

Jag borde gå och lägga mig och det ska jag göra också. Jag har suttit på FL (www.familjeliv.se) ett bra tag nu, läst i forumen svarat i trådar och så. Det är ett bra sätt att skaffa sig nya bekanta på, men det är nog inga jag skulle kunna föreslå en träff med.
Jag har gjort en liten "Att göra"-lista och jag ska försöka hinna med åtminstone fyra saker =) Dom fyra sakerna är iofs saker som jag kan göra när jag går på min lilla promenad idag. Nej, nu börjar jag bli lite för trött här, så jag ska väl lägga mig en stund jag med.. Jag måste ju passa på nu när Christopher ligger och sover så sött! =)



Uppdatering? Kanske kommer senare

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback