070424

image2


Det är konstigt egentligen, hur lycklig han gör mig. När han ler mot mig så blir jag alldeles varm i hela kroppen. Jag tar upp honom i famnen, låter mitt ansikte vila mot hans. Jag pratar med honom, berättar hur underbar han är och hur lycklig han gör mig. Vad får jag för svar? Han börjar skrika för att han vill ha mat =)
Jag har börjat uppskatta amningen igen, nu när mina bröstvårtor har läkt. Att få ha honom vid bröstet är en så stor upplevelse! Man blir ett igen, det är som om man aldrig någonsin har skiljts åt.. Christopher är mitt underbarn.

Jag har förresten börjat vara inloggad på Sockerdricka och Haket mycket oftare igen, det är skönt för nu har jag någonstans att skriva av mig på. Sockerdricka är nästan bättre än Haket, fast det är så jobbigt med alla kategorier som finns där! Hua, ska jag behöva välja först en huvudkategori och sen en underkategori? Jo, tydligen så är det ju så. Vill man ha något får man helt enkelt ta det som bjuds.
Jag som var så duktig med mitt sluta-bita-på-naglarna-projekt.. Nu har jag faktiskt bitit ner nio naglar! Jag har bara höger tumnagel kvar, den vägrar jag gå på! Jag måste ju ha något att klia mig i håret med ^^

Jag funderar på om min mens håller på att sätta igång. Jag har haft molande vrk i magen sen igår (precis som min mensvärk).. Men jag har hört att den inte borde sätta igång såhär tidigt om man ammar och så..? Jag kan ha fel, rätta mig isåfall!

Jag tror det är dags att försöka sova igen.. Får väl uppdatera här lite senare om jag skulle komma på något nyt att skriva =)

Godnatt så länge då!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback