070428 - borttappad telefon

Jag har tappat bort min telefon och därmed alla telefonnummer.





Jag är världens klantigaste människa. Jag fattar inte att jag lyckades tappa bort telefonen! Jag hade den mellan 12.10 och 12.15 igår och det var när jag gick fårn bussen till Johanna (det tar MAX 5 minuter att gå från bussen dit).. Jaja, vill du att jag ska kunna få tag i dig så bör du skriva en liten kommentar eller skicka numret till mig på helgon, lunarstorm, playahead, haket eller sockerdricka. På samtliga ställen heter jag basiil. Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag gå till affären. Byebye =)

Snällheter
Postat av: Majsan

Det är nog något av det värsta som skulle kunna hända mig!!Och säkert dig och många andra med....Jag har hela mitt liv i min mobil för tusan.Visst dte är kankse fel men det är praktiskt så länge man har telefonen.....Hoppas att den kommer till rätta.....


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback