070430

image4



Vi hittade ett kontantkort hemma idag, så nu har jag nytt nummer.. Vill du ha det, säg till.


Christopher har varit helt underbar idag (förutom en liten stund på förmiddagen). Han har varit jättesnäll och suttit i babysittern ett tag och pluddrat och jollrat. Han är ett så sällskapligt barn! Just nu ligger han i soffan och sover, men det låter som han håller på att vakna till lite grann. Jag ska nog bada honom så att han piggnar till lite (Marias idé med Oliver), för då kanske han sover ännu bättre på natten.
Tänk vad Christopher har gjort egentligen... Han har förändrat livet för mig helt och hållet! Nu är vi inte längre två stycken, vi är faktiskt tre. Och vi kommer antagligen vara det åtminstone tills Lillsheiten är 32 år. Han ska bo hemma hos oss tills han har fyllt så mycket, han får inte flytta tidigare och han får inte träffa tjejer utan min tillåtelse! Haha ^^ Nej, men... Han har förändrat mitt liv till det bättre!

På onsdag ska jag träffa mormor nere på stan. Hon vill så gärna träffa sitt barnbarns barn och så vill hon köpa något till honom. Jag har ingen aning om vad han behöver just nu, kläder har han ju så det räcker och blir över, leksaker och böcker och sånt också... Hm... Jag får nog lov att tänka över det där ordentligt!
På torsdag kommer Stina och Mattias hit och hälsar på. Jag har inte träffat dom sen vi avslutade våran kontakt och det är i juni-05. Då träffade jag iofs bara Stina eftersom Mattias var sjuk... Ske be Stina att påminna Birgitta om att jag vill att hon ringer mig.

Nu är det dags att byta blöja och sen ska jag bada honom och innan vi går och lägger oss ska han få ordentligt med mat.





Är det bara jag som har fått ett riktigt litet kräkbarn?

Snällheter
Postat av: Maria

min unge kräks han med :D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback