070501 - Maj, maj, måne!

image5
Nathalie (t.v.) & jag (t.h.)

Jaha.. Så sitter jag här ändå, fast jag hade sagt att jag skulle gå och lägga mig.. Förra valborg, vad gjorde jag då? Det kommer jag faktiskt inte ihåg. Jag satt väl bara hemma då också, antar jag..
Nästa valborg kommer jag ha ett barn som är strax över året, så det blir nog till att ta det lugnt då också. Nej, jag ska inte börja planera inför nästa år. Man vet ju aldrig vad som kan hända =)

Jag hoppas att Nathalie kan komma hit någon gång i veckan.. Det skulle vara så kul! Dessutom behöver jag klippa mig *blinkblink* Jag saknar faktiskt henne väldigt mycket.. Allt har förändrats sen vi träffade varsin gubbe och flyttade hemifrån.. Jag till Södertälje och hon till Vallentuna (fast nu bor hon i Väsby). Jaja, vi ska träffas den 10:e juni iallafall och vi kommer ses innan dess också, men den 10:e är det våran återförening =) Då får Tobbe ta hand om Christopher en stund så att jag och Nathalie kan göra något en liten stund på dagen eller kvällen.. Men, som sagt: det är inte förrns den 10:e juni och det är ju över en månad dit.. Och så kanske Tobbe jobbar då dessutom, så vi får se hur det blir med allt det där.
Skulle egentligen vilja göra något riktigt drastiskt med håret, men det är lite svårt när man inte har pengar ^^ Jag vill färga eller slinga håret, klippa av alltinhopa (inte kortare än till axlarna dock!).. Och så vill jag ta hål i näsan igen.
Förresten! Jag beställde ett par byxor när jag var höggravid.. Storlek 40 ^^ Jag kom inte i dom när jag fortfarande var gravid, men igår när jag testade dom så kom jag i dom och dom var t.o.m LITE stora i låren, men bara yttepyttelite.. Tror ni jag blev glad när jag kom i dom?! Japp. Nu längtar jag bara tills jag kommer i åtminstone strl 38, när jag har gjort det kan jag börja ta det lugnt med att gå ner i vikt. Jag har iofs inte försökt gå ner någonting sen Christopher kom, men amningen och alla promenader jag har gått har nog gjort sitt lilla =) Jag kommer ju fortsätta amma ett bra tag till och dessutom kommer jag nog gå x antal barnvagnspromenader till.

Nej, om jag skulle gå och lägga mig nu... Det är ju en dag imorgon också.


image6
Såhär stor var jag i vecka 41+0
Christopher föddes i vecka 41+6


Vilka är det som läser min blogg? Är det bara folk jag
känner eller finns det någon jag aldrig har träffat eller
ens pratat med förut som läser? =) Kommentera..?


Snällheter
Postat av: Lexx

Haha fyfan vad coolt =) Dina bristningar ser ut som flames <3 Du hade ju världens rockigaste gravidmage mao!

2007-05-02 @ 01:00:56
Postat av: Lexx

Halva min kommentar bara försvann =/

2007-05-02 @ 01:02:02
Postat av: Am!nda

du och Natalie är så himla lika!

2007-06-12 @ 19:56:20
Postat av: mams :-)

jag läser oxå...

2007-11-25 @ 02:03:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback