- baby, one more time.

Ja, jag måste skriva av mig lite till. Dom flesta vet hur mycket jag längtar efter ett barn till, jag skulle kunna göra hur mycket som helst för att få ett till.. Ja, ekonomi, boende och allt sånt har jag redan tänkt på. I vilket fall som helst så kommer jag inte klara mig utan att få ett barn till. Jag kommer gå under! Det är så det känns just nu, imorgon kanske jag känner annorlunda (troligen inte).
Jag vill verkligen, det är något jag skulle behöva. Det är något jag behöver i mitt liv. Ja, Christopher räcker till! Men att ha ett syskon till honom som är bara något år yngre än honom, det gör att han kan leka med det, han kommer lära upp sitt syskon när han blir äldre..

Jag älskar att vara gravid. Fick jag bestämma så skulle jag vara det hela tiden, dygnet runt. Jag skulle kunna föda hur mågna barn som helst, bara jag fick åtminstone ett till...

NU ska jag ut och röka.

Jag saknar min mage..
image89

Snällheter
Postat av: Maria

du vet vart jag finns Sandra.<3


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback