- christopher är döpt.

Så, idag klockan elva döptes min lilla Ticke :) Anna-Karin blev gudmor och pappa blev gudfar. Det blev jättelyckat alltihopa! Christopher fick lite presenter, t.ex. ett guldhalsband av sin mormor med fiskarnas tecken i (ja, han är fisk).. Han fick en häst (en leksakshäst.. "en låda full med blåmärken" även kallad). Och så fick han 1300:- i doppengar av min moster Elinor, min mormor+Sture och av Birthe. Så fick han lite silverbestick, lite kläder och ett fotoalbum av hans gudmor! Världens sötaste faktiskt :)

Lite besviken blev jag ju också.. Säger man DAGEN innan att man ska komma på dopet så kan man väl iallafall vara schysst och ringa eller sms:a om att man inte kan.. Dålig stil faktiskt. Men gjort är gjort. Skitsamma om någon missade dopet, det rör inte mig i ryggen, det enda var att det var planerat för så många personer som hade tackat ja *suck*



Tänker man inte längre än näsan räcker så kan man inte förvänta sig underverk.



Jag ska ta lite bilder på Christopher i hans fina dopklänning imorgon, eller någon dag när vädret är riktigt fint!

Snällheter
Postat av: Maria

förlåt än en gång, du ficka mina sms va?
var dopet fint?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback