- dingeliding.

Nu har Ticke precis ätit mat, majsgröt fick han äta idag. Ska alldeles strax få tummen ur arslet och klä av honom alla kläder och lägga honom i badkaret så att han blir ren och fin =) Snart kommer han bli arg på mig för att jag inte vänder honom igen, han har precis lagt sig på mage ^^ Humöret har han ju garanterat fått från mor sin!
Jaha, vad blir det senare då? Ska ut på en liten promenix med Christopher, tänkte gå ner på stan och sen åka buss hem igen. Lite motion måste man ju få när man bara går hemma hela dagarna :) Så ska jag köpa jäst och bullformar så att jag kan baka någon gång!
Nä, nu är det dags för ett bad.. Ska knäppa lite glada och galna bilder på honom när han ligger och sprattlar i vattnet :)


Det är minsann en liten knubbråtta jag har fått :)
image64

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback