- don't wanna go back to that place.

Jag vill inte, vill inte, vill inte. Kan vi inte bara hoppa öevr vissa dagar? Jag känner redan nu att det kommer bli på tok för jobbigt, jag orkar inte.. Ligga hemma i sängen en hel dag och gråta, det kan jag visserligen stå ut med, men alla tankar.. En månad kvar då..

Vi förlorade en bror och en vän.. Fuck. Jag hatar det här, verkligen HATAR! Jag orkar inte med mer nu, det räcker. Hör ni det? Räcker, räcker, räcker! Tjugo dagar kvar, sen är vi tillbaka till den elfte september.. När pappa ringde och sa att Chris låg på sjukhus och jag tänkte: "Jaha, slagsmål igen då?". Det var ju inte det..

Lust att läsa artikeln? Klicka här...

Bilen var mos.. Verkligen MOS. Åh, jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och göra allt ogjort, ingenting sånt får hända... Ingenting!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback