- dragqueen.

Gick upp runt tio någon gång, gav Christopher frukost och var riktigt duktig, för jag åt också frukost! Sen när Christopher somnade (runt elva-halvtolv) så fixade jag i ordning mig själv. Klädde på mig, sminkade mig, borstade tänderna (som om jag inte gör det varje dag). När jag var klar med mig plockade jag fram kläder till Christopher och så ringde jag C för att höra om hon ville träffas. Hade väl tänkt att det skulle bli en liten snabbis som det brukar bli, typ gå omkring nere på stan, ta en liten fika på Slusstugan och sen säga hejdå. Men så blev det ju inte, haha ^^ Vi umgicks hela dagen istället, gick först omkring nere pås tan, käkade lunch, åkte ut till Coop och handlade lite grann.. Sen bar det av till Slusstugan och dit gick vi från Blombacka ^^ När vi kommit dit satt Ellen och hennes son William där :) Supersöt är han! En riktig liten knubbsäl! Jag och C tjatade lite grann på N om att vi borde dra och bada och efter mycket tjat och gnäll från oss båda stack vi iväg till Malmsjön. Jag badade! Jag badade - trots att jag är lite rädd för vatten (men det vet ni ingenting om, okej?). Först badade jag i min fina vita BH, som för övrigt är lite stor och liten för mig. Tog av mig den sen och badade topless, mycket skönare så, dessutom åkte min BH av hela tiden.. Tänkte fråga C om hon har lust att börja simma med mig ett par gånger i veckan.. Försöka få ordning på figuren igen ^^ Christopher fick också bada lite, iallafall underkroppen :) Sen käkade han lite sand, alltid lika gott!
Imorgon lär det väl bära av till Nykvarn, beroende på vädret. Hoppas att det är lite fint iallafall, kanske Christopher kan få ha på sig sina nya badbrallor som han fick av Paula i "titt-ut-present".. Och på lördag är det dop


Lägg märke till ungarnas stil. Bilden på Melissa tog jag bara några sekunder innan jag tog den på Christopher ^^

Melissa som sitter i vagnen :)
image69

Christopher som sitter i vagnen :)
image70

Melissa och Christopher.
image71

Så skön stil när han sover! Ser inte ens ut som han har någon hals ^^
image72





Det är inte alltid så lätt att älska den man ska älska, men när man väl älskar så älskar man som sjutton!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback