- give me some action here!

Klockan är 07.04 och jag är DÖTRÖTT. Tycker det är lite klumpigt av T att natta Christopher klockan sju på kvällen, när jag jobbar sent och måste upp på morgonen och ta honom eftersom T åker till skolan om en timme. Förhoppningsvis kan vi gå och lägga oss när han har vaknat, jag måste sova!
Idag får jobbet storbesök! Hälsovårdsnämnden kommer dit för att se så att allt är snyggt och fint, och självklart är det det! Jag och andra Sandra har ju städat som idioter. Hela dagen igår.. Började med baren, plockade bort alla glas och torkade hyllorna där, plockade bort alla spritflaskor och torkade dom hyllorna, plockade bort alla vinflaskor... Ja, så höll det på. Vi började med det runt fyra igår eftermiddag och var klara runt tio på kvällen, så HELA dagen tog det inte, men halva iallafall!

Jag funderar på om jag ska orka göra frukost till mig eller om jag ska vänta tills Tobbe har gått upp och åkt iväg.. Ska nog städa lite idag, fast säg inget till T, för han blir nog inte förvånad om jag inte städar ^^

Godnatt igen då..

Världens bästa fotograf är i farten!
image84

Som sagt var..

image85

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback