- i slowly realise there's nothing on our side.

Imorse (vid typ tolv) vaknade jag av världens smäll! Hela huset skakade.. Det kändes som det iallafall ^^ Tobbe kom inrusandes i rummet och frågade hur det var med mig, jag låg i sängen och var livrädd. Det åskade och blixtrade om vartannat, precis ovanför oss! Helt livrädd var jag, har ju aldrig varit med om att åskan slagit ut på den plats jag varit.

Igår var våran kära präst här och hälsade på oss. Vi hade det efterlängtade dopsamtalet! Lokalen i kyrkan är ledig, så det blir fika där efteråt. Anna-Karin och pappa ska vara gudföräldrar (eller faddrar som det heter idag). Det kommer komma runt 30-40 pers. Tänkte att någon ska få stå och filma allting också så har vi det på film sen :D Och jag ska baka bullar och småkakor, antingen idag eller imorgon! Yepyep.

Jag ska nog ta och spela lite Sims 2 nu när Ticke ligger och sover.


Såhär sött somnadwe Christopher i min famn
image62

Jag och Nathalie <3
image63

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback