- kinderägg.

C och N kom och hämtade mig efter jobbet igår :) Körde hem till mig så jag fick hämta lite grejer eftersom det var planerat att jag skulle sova kvar hos C. Jag ångrade mig när vi hade kommit hem från Hamnmagasinet (ja, vi var ute), så Nille var snäll och skjutsade hem mig. Jag gick och la mig på en gång, dötrött som jag var. Slocknade runt tre, men halvfyra vaknade jag igen.. Japps, Christopher hade vaknat ^^ Fast tobbe tog honom, TACK!



Okej, nu är det så att det finns några som inte vet någonting.. Är det meningen att det ska vara så eller ska dom också få veta? Hur isåfall?



Jag tänkte laga lite mat (!), så att jag kan få lunch i mig innan jag sticker till jobbet.. Är ledig i två dagar sen, yeah! Oh, min dröm i natt:
Jag, Tobbe och någon mer kille var ute och gick på en gata och jag skrek på båda två. Jag var jättearg. Så zoomades Tobbes fötter in och jag såg att han hade tre fötter helt plötsligt.. Jag blev ännu mer förbannad och gick iväg med den andra killen istället. Sen var jag helt plötsligt hemma och där väntade Tobbe med vårat nyfödda barn, och han frågade varför jag inte hade tagit emot barnet. "Jag vet inte" svarade jag. Så såg jag Christopher springa omkring och han slängde en vas på bebisen.. Det lät jättehögt, men jag hann inte skälla på honom för jag vaknade sen.
Jag ska inte tjata om vad jag vill, det vet nog alla så väl redan (för er som inte vet: ja, jag vill ha en till. Helst nu, eller igår).. Nej, det kommer nog inte bli så på bra länge, kanske ska gå klart utbildningar och allt vad sånt heter..

Christopher vill vara med och spela..
image81

..men det får han inte!
image82
Så han bestämmer sig för att försöka attackera mig istället ^^
image83

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback