- monstermage.

Hemkommen från Jakan nu :) Hade det riktigt trevligt där, var hos Anna-Karin och Niklas och hälsade på. Och så tror jag förresten att jag och pappa har bråkat. Jag kan inte hjälpa vad jag tycker, jag kan inte hjälpa det jag ser.. Jag tycker det är jävligt konstigt att han kan bli väldigt arg och skälla på sina barn när Camilla är med men han kan inte säga minsta lilla knyst till henne för då tar det väl hus i helvete.. Jaja, är det såhär han vill ha det så, visst. Jag är bara glad att jag fick det ur världen. Undrar förresten om det var pappa eller Camilla som ville ta en omväg för att slippa möta img och Anna-Karin..? Skitsamma. Jag tycker inte om Camilla, det gör jag inte. Jag har försökt så många gånger, men det funkar inte. Det första jag gjorde var att acceptera att hon hade kommit in i familjen, sen får man bara massa jävla skit för det. Om dom inte skulle dricka så mycket varje gång jag och Ticke ska dit, så vore det lugnt.. Men att dom har varit typ "fulla" så många gånger som dom har varit nu, det är inte ok. Och om Camilla nu vill vara så löjlig att hon slutar prata med folk titt som tätt, så fine. Det är lugnt för min del. Vi två behöver aldrig mer prata.. Men innan du går, lämna tillbaka min pappa först.


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback