- nattfly.

Jag har varit duktig idag. Diskat lite grann, badat Ticke och lagat mat! Tärnade kassler och köttbullar och kokade ris. Så blandade jag ihop allt det i en bunke och gjorde egen currysås och hällde i. Tro det eller ej, men det blev riktigt gott! Fast jag önskar vi hade haft ärter hemma, så hade jag kunnat ha i det med. Men jaja, gjort är gjort :)

Imorgon ska jag ner på stan tänkte jag. Orkade inte åka ner dit idag, men imorgon blir super! Tar med Ticke då, sätter in pengarna på kontot, sticker ut till Coop och handlar lite jäst och sånt. Sen får vi se vart det bär av. Ska nog baka kladdkakor till dopet också. Eller så skiter jag i det och bakar bara bullar och kakor :) Jaja.


Såhär kära kan skor vara <3
image66

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback