- no probs.

Vaknade för drygt en timme sen.. Ska käka lite frukost nu och sen fixa i ordning både mig och Ticke, för vi ska ner på stan! Jag har sovit så himla skönt i natt, jag är så tacksam över att Ticke sover hela nätterna! Inte en enda gång behöver man kliva upp för att han är ledsen, inte en enda gång för att han vaknar.. Tidigast klockan åtta på dagarna vaknar han, ibland sover han till elva.. Fast det får han egentligen inte göra, för då somnar han så himla sent på natten..
Mina ägg håller på att kokas, gottgott! Riktig frukost blir det idag också! *kors i taket*

Dags att klä på Ticke nu då..


Såhär ser det ut när man kokar ägg.
image67

Balettdansös?
image68

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback