- shopoholic.

Nu är jag på väg hem från jobbet.. Idag har det varit TOKSTRESSIGT! Jag har haft så mycket att göra och trots hjälp från dom som jobbar i köket har jag i princip suttit i skiten. Gästerna har klagat på mig, dom har inte fått sallad och oj! Jag glömde visst att lägga till en öl på notan! Suck.. Jaja. Den första september slutar jag jobba och börjar plugga istället. Ska bli skönt att slippa sitta på tåget i sammanlagt tre timmar varje dag. Abbe tycker dessutom att jag väljer rätt och det är skönt att höra. Att vara servitris klarar typ vem som helst. Det är bättre att ha en riktig utbildning som man kan få bra jobb genom. Jaa.. Igår var det mögelinvasion i läskkylen på jobbet. Var bara att plocka ut all läsk och öl och sånt och städa ur ordentligt. Tur att det inte var så hemskt mycket folk där igår.. Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av tågresan hem. Eller inte.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback