- somna blött, vakna sött.

Åh, vilket KAOS det har varit på jobbet idag! Skönt att jag börjar fyra imorgon då! En riktig sovmorgon får jag :) Ska ner på stan med Nathalie en sväng imorgon innan jag sticker till jobbet.. Ska gå in och kolla i den där butiken där dom säljer ut hårgrejer och smycken och sånt för 9-19:-.
Nathalie ska sova här i natt. Har pratat lite känslor med henne (ja, jag blev lite sentimental) och när vi satt på nattbussen hem kom vi fram till att vi faktiskt är ganska lika.. Det är som det där med bladet ;P
Uh, råkade lägga av världens rap på nattbussen hem.. Alla som satt på bussen vände sig om och kollade vad det var som hände ^^ Haha..


Bilbrand i Fornhöjden igår då, eller natten mot idag kanske jag ska säga :) En vit skåpbil var det tydligen som brann, precis nere vid skolan *suck* Ja, det enda som händer är väl att det blir nya premiehöjningar på försäkringarna, men det drabbar inte mig! :)


Nä, dags att gå och lägga sig kanske...


Någon kommentar? Ingen alls? Nehe..
image88

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback