- sötnöt :)

Jag är trött. Tröttochsömnigochvakenfaständåinte. Blä. T och A tjaffsar med varandra (som vanligt):
A: Men lyssna, titta om man gör så där blablabla..
T (förställer rösten): Men titta, om man gör så där blablabla..
A: Sluuuuuuuta, Tobbe!
T: Sluuuuuuuta, Tobbe!
A: Men sluta då. Sandra, titta lyssna vad han gör!
T: Sandra, titta vad han säger!
Jag: Jag känner inte dom, jag känner inte dom, jag känner inte dom!

GAH! Jag blir galen på dom två.

det var inte bara jag som såg, det var inte bara jag..
du var den enda som öppnade ögonen för ljuset som ville komma in
min arm runt dig, jag håller dig hårt, släpper inte taget, håller hårdare
det var inte bara jag som kände, det var inte bara jag..



Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback