- surprise!

image57

Har ni sett underbaraste bilden på min lilla Ticke? Super glad över att ha fått ny blöja. Han gör mig lycklig. Kan han bli glad över att få ny blöja så kan jag bli glad över att han bara ler. Bara tanken på Christopher gör mig helt.. GAH! Jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga. Någon sa eller skrev en gång att kärleken man känner till sitt barn kan jämföras med kärleken som man känner till en partner (jag tycker inte det, men ibland kittlas det i magen när jag tänker på att jag kan göra Christopher lycklig). Ja, jag älskar mitt barn mer än allt!

Igår hade vi 50-årsfest för pappa! Han visste inte om att det skulle bli fest och det var det som var det roliga :) När han öppnade ytterdörren stod ett helt gäng och började sjunga för honom, han blev verkligen överraskad! Han blev så glad så han fick tårar i ögonen. Det var lite synd att Camilla inte ville vara med, men hon är ju sån. Hon verkar inte gilla att umgås med "Korholas". Jag ska inte skriva något dumt om henne för man vet aldrig, rätt vad det är så hittar hon också ut på nätet och råkar läsa min blogg.. Inte för att jag tror det för hon vet ju knappt hur man stänger av en dator ^^ Nej, men allvarligt. mm, precis. Nu är jag allvarlig.



Jag saknar dig så sjukt mycket! Du var den enda jag kunde prata med, nu har jag ingen.. Jag behöver också prata av mig ibland. Går det bara prata med mig när du mår dåligt? Kan jag ringa dig när jag inte heller mår så bra? *suck* Jag vet varken ut eller in längre.. Jag saknar dig bara så mycket.. Önskar att jag vågade säga det till dig, men.. Jag klarar inte av det. Jag är inte svag.






Homer röker || Tindra upponer || Daniel, Robert och Phille

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback