- this is the end, you know.

Sådär. Nu är allt avklarat. Christopher är döpt och han fick massa fina presenter! Imorgon börjar jag jobba igen, men det kommer nog inte vara så länge..



Jag behöver en människa att prata med. Någon utomstående som inte vet någonting.. Vill du prata med mig?



Att träffa mamma igen (i lördags på dopet) var helt fantastiskt! Jag har saknat henne så fruktansvärt mycket. Jag har fått tillbaka min mamma, min önskan gick i uppfyllelse! Säkert tack vare alla lyckocigg jag har haft i mina dagar ^^ Nej, men.. På dopet hade Christopher sin fina dopklänning och bandet var inte blått! Det var silvergrått, jättefint. Vi matchade varandra så bra, han och jag!

Har varit hemma hos C och M sen i söndags kväll.. Har saknat både henne och Melissa otroligt mycket! Upptäckte det när vi satt ute på hennes balkong och pratade minnen och våra karlar...



Jag vill verkligen prata med någon.. Hjälp mig nu. Snälla!?

Snällheter
Postat av: Lexx

Om du fortfarande behöver nån att prata med så kan jag försöka ta mig söderut någon dag den här veckan eller nästa?

2007-08-20 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback