- tid faller hårt.

Ticke koverserar med Cola-flaskan.
image77

Min älskade lilla Ticke. Det är fem dagar kvar tills han blir hela fem månader! Han växer fort nu (jag tror jag skriver det i varje inlägg, va?).. Han säger mamma ibland, dock tror jag nästan att det bara är en slump.. Fast dom gånger jag har hört honom säga det är när jag går förbi honom när han är ledsen.. Då sitter han och beklagar sig en liten stund för att sen säga "aaamaama". Ja, jag vet.. Han är liten och ska inte kunna prata, men man kan väl hoppas att första ordet blev mamma? :)

Jag ska jobba idag *suck* Visst, trivs gör jag. Jag älskar det där jobbet, men när dom helt plötsligt säger att jag har ledigt, dessutom i två veckor, så blir jag lite fundersam.. Jag ska ju ändå ta ut mammaledighet snart igen och så kommer jag plugga hemifrån. Yeye.



Do you feel me, like I feel you?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback