- utanför din dörr.

image56
Såhär ser jag ut när jag provar solglasögon ;D

Imorgon smäller det! Det blir inte alltför många, men några stycken iallafall. Jag och Amanda har varit nere på stan och köpt ballonger, serpentiner ooch tårtljus. Jag ska göra två tårtor imorgon så att folk kan käka tårta och vara glada :) Yepyepyeeeep.

Är det så svårt att prata med mig? Bits jag? Eller vad är det för fel? Det är inte första gången hon blir besviken på mig. Första gången var på förlossningen. Andra gången var när jag ändrade datum på dopet. Tredje gången är nu (det är säkert fler gånger). Bara för att jag har bjudit mamma på dopet så blir C besviken på mig. Igen. Som vanligt. Men VARFÖR säger hon det till pappa och inte till mig? Jag blir g a l e n ! ! Men jaja, om hon ringer sen så ska jag ta och prata lite med henne..

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback