- gör mig lycklig nu.

Ok, jag vet att jag är rätt jobbig när jag tjatar om samma sak om och om och om igen.. Men jag kan inte låta bli. Jag måste få ventilera lite, bli arg och ledsen. Jag måste få hata så hårt att det nästan gör ont. Jag måste få avsky. Jag måste få säga fula ord (flugskit är inte fult). Jag måste få hjälp med att äckla av mig. Uschusch. Jag står fortfarande fast vid det jag sa.. (förlåtomjagärlöjligochdum, jagklararintemeravdethärsjälvjagmåstefåhjälpmedallting)

Idag ska vi till BVC. Christopher ska vägas och mätas och homf'et ska tas. Jag tror att han väger runt 7400 idag (7100 lät så lite) och han är säkert 65-66 cm lång :) Tänk att två till av honom blir en och en halv (ungefär) Sandra. Om en kvart ska jag börja gå till bussen. Det kanske är bra om jag har klätt på mig, sminkat mig och allt sånt innan det? ^^

Förresten! Jag köpte ett rätt snyggt linne igår.. Kommer från Vero Moda (VILA) och kostade 100:- (i butik kostade det 300, så jag gjorde ett riktigt kap!). Tänkte köpa en BH och fyra par trosor också, men jag ångrade mig.. Jag hade nte så mycket kvar av dricksen från i förrgår..

Åh, jag önskar att jag hade lite mindre tuttar. Jag har ingen BH som passar mig. Jag har provat alltifrån 75C-85C i butiker, men antingen är dom för stora eller för små eller så sitter dom helt knasigt. Ska skräddarsy min egen BH, som bara jag kan använda! Nej, nu måste jag väcka Christopher annars blir han världens grinigaste på bussen sen *suck*

Plus-listan idag:
  • Jag ska till BVC
  • Jag får hem min nya dator
  • Jag får umgås en HEL dag med Christopher
  • Jag har chansen att åka och handla blöjor, grönsaker och frukt.
Minus-listan idag:
  • Jag är trött
  • Jag ska åka buss i 45 minuster för att vara på BVC en kvart och sen åka hem i 45 minuter till
  • Jag vill äta något riktigt flottigt idag, men det får jag inte
  • Jag orkar inte måla ögonbrynen (kan jag säga att jag glömde dom under kudden?)
  • Jag är hungrig, men hinner inte äta idag igen
Lycka till med kastningen, Maria! :)



Älska mig i nöd och lust, men inte tills döden skiljer oss åt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback