- great.

Igår blev Ticke fyra månader. Stor pojke nu :) Han kommer snart börja åla sig framåt, det är SÅ nära att han gör det redan nu. Nu vänder han sig utan problem från rygg till mage!
Igår kväll låg jag bredvid min lillsheit när han var på väg att somna.. Det är så mysigt att bara ligga där och titta på honom och när han upptäcker att man gör det så skiner han upp som en annan liten stjärna! Han är så fin, min älskade. Just nu ligger han i vagnen ochs oer, vi ska börja röra oss om en timme eller så.. Ska köpa en present till pappa och Camilla eftersom dom gifter sig idag (och jag ska vara vittne!).

Annars är det väl inte mycket som händer.. Nästa söndag är det kalas för Tamlin, vi ska dit. Den elfte är det dop. Kulkul! :D

Låter som att Christopher håller på att vakna till nu, så jag ska ta och pussa lite på honom :)




image47

Snällheter
Postat av: Maria

Ni är så otroligt fina! har tänkt på dig massvis nu gumman! hör av dig snart!

Postat av: Sanna

Underbart fin son du har.:) grymt söt! och en eloge till dej för att du har börjar jobba. Det är inte många mammor som orkar det. :D

2007-07-21 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback