- längtan.

Vi har fått erbjudande på en trea våningen under oss. Vi har plats 6 i kön.. Skulle vara så jävla skönt att flytta till en större lägenhet. Christopher skulle få ett eget rum sen och allt skulle vara så mycket lättare om 79 år när vi skaffar ett barn till (jag vill egentligen ha fler barn nu). Christopher kommer inte få något syskon än på många, många år.. Inte om T får bestämma iallafall *suck* Max tre år ska det vara mellan syskonen (tycker jag), men det blir inte alltid som man vill..
Att längtan efter ett till barn kan vara så stark, bara ett par månader efter första barnet, det är ofattbart för mig. Redan någon dag efter att Christopher föddes kände jag att jag ville ha ett till. Men som sagt, det lär inte hända än på 10 år iallafall *gråter floder*



Du ser mig inte ens längre, fast jag går precis framför dig.

Snällheter
Postat av: - sandra

Therese: skriv din msn i en kommentar så addar jag dig.

Postat av: Therese

[email protected]

2007-08-01 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback