- ovanligt...

Imorgon får jag en alldeles egen dator! Den måste formateras om och allt sånt, men jag får en egen dator =)
Ticke ligger fortfarande och sover.. Jag måste väcka honom om en stund, för han ska följa med mig på tåget idag.. Hans morfar ska vara barnvakt idag (det var han som frågade om han fick vara det, så visst). Tobbe ska jobba nu i natt.. Det är rätt skönt, för då får jag verkligen ha mina tankar ifred. Jag behöver inte tänka på någon annan (förutom Ticke, men honom tänker jag ändå alltid på). Jag kan tänka på mig själv och Christopher. Ikväll är det han och jag, så jag ska pussa på honom och leka med honom.

På onsdag är det dags för BCV. Jag undrar vad Christopher väger nu ^^ Han vägde 6580 g. förra gången, så nu borde han väga iallafall 7 kg.. Kanske 7100 g. t.om.
Nej, jag måste göra mig i ordning nu.. Ska ju till Jakan med Ticke först och sen till jobbet med mig själv :)

Byebye.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback