- tusenfoting-gång

Christopher5



Jag har ont i fötterna. Jag har tandvärk (mina visdomständer håller på att dyka upp riktigt ordentligt nu). Jag har huvudvärk för att jag går och spänner axlarna på något lustigt vänster hela tiden *suck* MEN, jag har inte ont någon annan stans vilket är väldigt bra för att vara jag! =)

Vill ni veta en riktigt rolig sak? Jag har tappat 4 kilo. FYRA HELA KILON! Det är sensation, förstår ni det?! Jag kommer i strl. 38. Jag håller stenhårt på att inte äta godis och snacks och fet mat hela tiden. Max en gång i veckan får jag äta sånt. Jag jobbar visserligen på en pizzeria/restaurang, men bara för det betyder det inte att dom inte har sallader..

En till rolig sak för er därute att veta är att min lilla Ticke har börjat ta sig framåt! Han ser ut som en mask när han "ålar" sig fram :) Första gången jag såg det var igår när vi låg i sängen. Jag hade lagt Vovve en bit ifrån honom och han ville ju tydligen ha honom, så han "gick tusenfoting". Det är så himla roligt att Ticke utvecklas helt normalt (fastän det går lite fort).. Och det är så kul att se alla framsteg han gör hela tiden! Han stoppar in nappen i munnen alldeles själv, har gjort det hur många gånger som helst. Han vill hålla i nappflaskan själv när han ska äta, och det gör han väldigt ofta :)

Men nu säger Tobson att jag måste avsluta, vi ska äta mat och sen ska vi spela Munchkin!





Att det kunde bli bra så fort, helt plötsligt, bara sådär.. Det är ofattbart. Jag är så kär ibland... <3

Snällheter
Postat av: Maria

:) ses snart?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback