070710 - snart 4 månader!

image39
Bilden är tagen 070703

Om 10 dagar har jag varit mamma i 4 månader. Helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt =) Ticke gör nya framsteg varje dag (nästan iallafall). Igår fick han sin första smakportion (11 dagar för tidigt visserligen, men på BCV sa dom att det inte gjorde något med några dagar.. Börjar man en månad för tidigt så är det något att prata om). Aprikospuré fick han smaka, och det tyckte han om! =)
Jag stör mig lite grann på att folk försöker lära mig hur jag ska ta hand om mitt barn. "Ge honom inte sånt där! Du kommer få ett helvete med honom sen när han blir äldre.." Som om inte ni kommer få ett helvete med erat barn? Jag lovar, jag kan ta hand om Christopher! Jag har inte glömt hur man gör, och jag är inte mindre värd för att jag ger honom lite fruktdryck (Sempers, från 4 månader). Nä, jag blir galen.

Ticke ligger och leker på filten på golvet och jag sitter här och pratar med honom. Åh, min bebis börjar bli stora pojken! Snart kommer han väl hem med sin första flickvän också.. Eller så kommer han komma till mig och fråga om jag kan köpa ut åt honom ^^ Haha! Den dagen, den sorgen =) Jag ska nog gå och vara ännu mer social med min lilla grabb.. Tittar jag bort i två sekunder kanske han har vuxit en halv decimeter... Njae, inte riktigt, men ni fattar ;)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback