Fast anställd fr.o.m idag! =)

Yes! Idag blev jag fast anställd. Min provanställning tog slut idag, så nu äntligen har jag ett riktigt jobb! =) Grattis till mig själv! Förresten så blev det ingenting med det där idag. Kommer inte bli något imorgon heller, så jag får snällt vänta tills på måndag eller tisdag *suck*


Min lilla prins börjar bli stor..

                             
    

  1. Ett dygn.
  2. En månad.
  3. 2½ månader.
  4. 3½ månader.
  5. 4 månader.
Som sagt. Min älsklingspojke börjar bli riktigt stor..
Det är STOR skillnad från när han var ett dygn tills
han var 4 månader...

Snällheter
Postat av: Maria

han är så jävla fin Sandra :D var stolt!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback