Fredag den 13:e

Jahaja. Ytterligare en dag i mitt liv har passerat med buller och brak. Det har varit rätt lite att göra på jobbet idag, det värsta stressmomentet var väl när det kom in fyra tvåbarnsfamiljer på en gång.. Blev lite mycket pappersmenyer eftersom vi bara har nio vanliga menyer ^^ Men ja, i lvrigt har det varit en bra dag.
På torsdag (19/7) ska jag och Nathalie till The Studio på Stureplan och bli sminkade och fotograferade av riktiga fotografer :) Ska bli kul att få känna sig fin en liten stund iallfall, det är inte ofta jag får göra det nu. Det kostar lite grann att köpa dom där bilderna, 350:- / bild, men det skulle det vara värt. Man kan iofs köpa ett paket på 20 bilder + en gratis för 2000:-.. Skulle vara så kul om jag fick köpa det paketet! Dom tar mellan 40-60 bilder på en och sen får man titta på alla i lugn och ro.. Undrar om man betalar på plats eller om man får ta faktura..? Jaja. Tobbe kommer i vilket fall som helst få slag när han fattar att jag vill köpa bilder. Känner jag Mr. Ekonom rätt så blir det inte en enda bild, för det är onödiga pengar (och ja, om du läser det här så menar jag dig, Tobbe ;P )
Jag börjar bli deprimerad eller något. Alla går ner i vikt hur bra som helst och jag har stannat. Jag står stilla på mina 65+ och tiden rinner iväg. På min 20-årsdag (20:e september för er som itne visste) ska jag väga MAX 59 kilo. Helst lite mindre, men jag får väl nöja mig med det som går. Mina graviditetskilon vägrar lossna, jag gör väl egentligen inte så mycket åt dom, men ändå. Lite borde väl lossna? Jag äter inte pizza och sånt varje dag TROTS att jag jobbar på en pizzeria/restaurang. Jag äter sallad varje dag till lunch.. Ska nog börja äta bara sallad hemma också, se om det vill lossna då. Vem vill egentligen ha en fru som ser ut som en ångvält och som kan krossa en ko med bara lilltån för att den väger så mycket? Jag skulle inte vilja ha det. Jag trivs inte med mig själv för fem öre, jag önskar att det fanns någon mirakelkur (som faktiskt hjälper) som man kunde äta i en vecka eller två så att man började tappa några kilon här och några där. Låren, magen och rumpan är mina värsta områden. Armarna nöjer jag mig med så länge resten av kroppen vill bli som förr (fast lite bättre ändå) *suck*

Idag fyller Melissa 1 år! GRATTIS! :)
Bilden är tagen i mars


Vet du någon bra metod för att gå ner i vikt? Ge mig tips på hur jag ska göra!

Äckelpäckel-Sandra. Det är jag det. Blä, självkänsla... Vad är det?

Snällheter
Postat av: Anonym

Testa frukt metoden? Ät bara frukt i 7 dagar så försvinner det flera kilo. Frukt som vattenmelon, banan, apelsin, äpple (ej vindruvor!!) och en massa, massa vatten. Naturella cashew nötter och pistage nötter kan man äta som mellanmål också, det ska funka! :)

2007-07-13 @ 10:51:35
Postat av: Lexx

Du kan inte gå ned mer än max 2 kg fett under en vecka och det skulle jag tro att man får jobba rätt hårt för. Försvinner mer än 2 kg så är resten vatten.
Ät det hon tipsar om som mellanmål, gå inte på nitlotten fruktbantning om du inte bara vill vara mer slimmad inför för en specifik dag. :)

2007-07-14 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback