Hur gör djur? ^^

image19
Såhär vill jag se ut igen!

Nu har jag börjat på riktigt. Jag tänker sluta äta massa onyttiga grejer som får min vikt att stanna där den står just nu. Jag ska bli nyttig, men dock inte ett hälsofreak. Idag åt jag två mackor till frukost (Gott Gräddat) och någon timme senare åt jag ett äpple. Till middag åt jag sallad och innan jag gick hem från jobbet åt jag en banan. Yeey, Sandra ska äntligen börja.. ehum.. banta(?)!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så SKA jag väga max 59 kilo när jag fyller 20 och det är bara 2 månader och 1 vecka kvar.. Jag ska helt enkelt ligga i hårdträning.

Imorgon, på söndag eller på måndag ska jag äntligen få titta på den där. Vi får se hur det blir med det.. Tobbe vill ju fortfarande, så det är väl ingen tvekan om saken. Blird et så blir det..

Christopher vänder sig från rygg till mage nu. Han är så duktig, min lilla prins <3<3<3 Om en vecka blir han 4 månader.. Så fort tiden har gått.. Om ett år kanske han börjar på dagis eller hos en dagmamma.. Helst det sistnämnda.

Jag försöker se framåt hela tiden, vissa dagar är det lätt, andra är det svårare. Jag önskar att det fanns något sätt att berätta på, men det gör det inte. Inte just nu.. Jag vill verkligen inte att det ska sluta där. Vem kunde ana det för ett par år sen? Hur berättar man för någon som inte verkar vilja se, eller ens förstå.. Om det ändå fanns något jag kunde göra för att förändra så som det har blivit.. Jag skulle inte tveka en enda sekund! Jag gör vadsomhelst. Verklgien  v a d s o m h e l s t ! !

Såg en film på tv en gång för läääänge sen. Handlade om något skumt.. Det var typ kråkor som var smittade med någon sjukdom.. Om dom blödde och en människa fick det i typ ögat/munnen/ett öppet sår så förvandlades människorna itll värsta elakingarna.. Vet du vad det är för film? :)

Tobbe sitter och kollar på någon äcklig zombiefilm. Jag ska nog ut och röka nu, innan jag går och lägger mig. Ska ju upp och jobba imorgon också :) Yeah, baby. Godnatt. Sov så gott och dröm massa fina drömmar :)

Snällheter
Postat av: Lexx

Yo babe!
Jag kan ta och slänga över det där programmet till dig , det är faktiskt en jävla hjälp när man vill gå ned.
Annars är det en hit att bara äta ordentligt (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och på sin höjd en frukt till) och röra på sig ordentligt. Jag går ned i vikt i stadig takt nu bara av att inte sitta framför en dator/tv och istället röra på mig under dagen, cykla eller gå hem ofta och sådär.
Jag vet ju inte vad du har för matvanor riktigt men jag kan ju annars hjälpa dig att lägga om dem... det största kruxet är ju väl egentligen mest att hålla nya matvanor och komma ihåg (och orka)röra sig tillräckligt mkt och att äta tillräckligt regelbundet för att förbränningen inte ska sakta ned. *kram*

2007-07-14 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback