Jobb, jobb, jobb...

Som alla kanske vet så har jag "redan" börjat jobba. Får konstiga blickar från folk när jag berättar det.. Dom verkar tycka att det är kvinnans plikt att vara hemma och ta hand om barnen medans mannen jobbar.
"Du tappar kontakten med ditt barn, det är därför man ska vara mammaledig så länge som möjligt." Eh, va? Nej, jag tappar inte kontakten med mitt barn! Det är ju inte så att jag är borta tre veckor i sträck och sen är hemma i bara någon dag för att sen åka iväg tre veckor igen..
Nu sitter jag med Christopher i knät. Han vaknade för en liten stund sen. Ska avsluta nu.. Vill ju faktiskt umgås lite med min son nu =)

Snällheter
Postat av: Maria

Folk som kommenterar dig så är bara avis och ovetande! Någon måste
väl dra in cashen också? :D stå på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback