Ny msn :)

Nu har jag fixat ny msn. Orkar inte hålla på att blockera hur många idioter som helst VARJE dag.. Fattar inte hur dom fick tag i min msn.. Antagligen någon ******* som har gett ut den till massa kompisar och så har dom addat mig osv.. Det blir för jobbigt längden att hålla på.. Jag har addat dom jag känner att jag fortfarande har kontakt med + några till. Känner du dig bortglömd? Då får du la skriva en liten kommentar till det här inlägget så får vi se om jag addar dig eller inte ^^

Nu ska jag sova och imorgon (idag) ska jag kolla på en sak... Yeah, det ska bli kul! =)

-

Måste man skriva något om sitt barn varje gång? Hm.. Då skriver väl jag att nattningen tog lite mer än en timme idag, men nu sover han iallfall sen en halvtimme tillbaka ungefär. Hans dygnsrytm är helt fuckad! Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Ciao, så länge :)

Snällheter
Postat av: Maria

Klart man inte måste skriva något om sitt barn varje dag :D Men det är så himla kul att läsa om *Tickeliten* (nästan stor? :O) Kämpa på med nattningen.. det går över, du är en av dom bästa mammorna jag vet så det här fixar du lätt!!

Postat av: Therese

kan inte jag få din msn =)

2007-07-30 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback