Vissa saker går inte att ändra på..

Jag och Christopher vaknade nyss. Så skönt att ha sovit hela natten! =) Var iofs tvungen att gå upp runt halvåtta i morse, men han var ju hungrig. Så jag pallrade mig upp och fixade i ordning en flaska till honom, som han åt upp så nöjt så. Vi låg och pluddrade en stund innan vi somnade om, vet inte om det var jag eller Ticke som somnade först...

Oh, just ja! Jag har ju glömt berätta om min nya telefon O_o Den är röd och platt och jag älskar den!



Jag tror f.ö. att jag och Ticke ska bada nu så att vi kan gå ut sen =)



Du vet, det blir aldrig som man tror, men var glad för det.. Du lyckades med ditt liv, till skillnad från oss andra.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback