You don't own me

Christopher6


Jag har blivit förälskad i Dirty Dancings låtar. Har lyssnat på skivan hemma hos paps idag.. Helt ünderbar!

Natten till idag (onsdag) sov jag kvar hos
Maria och hennes lilla Oliv. Han börjar bli stor! Tre månader redan. Han fick ju första vaccinationen igår och det gick tydligen super! :) Jag har äntligen fått prata av mig med någon om min förlossning. Kändes skönt att berätta allting.. Visste dock inte hur jag skulle reagera på att jag satt och berättade så jag var nära på att börja gråta över vissa grejer jag sa, haha! ^^ Men nu är det avklarat. Jag har dessutom skrivit en nyförlossningsberättelse som jag har sparat på ett papper hemma. Yeye.
Nu ska jag nog ta och lägga mig och sova för natten. Ticke-Liten sover redan, skönt! Han har varit lite gnällig ikväll, men det var nog bara för att han var lite övertrött ;/


Dags att avsluta nu då.. Annars kommer Tobson bli irriterad över att jag aldrig ringer och säger godnatt..

*suck*



Jag orkar snart inte. När ska folk inse att det inte bara är dom som har problem? Jag är inte nån jävla psykolog, jag ska inte behöva sitta och lyssna på era problem. Jag kanske också behöver någon just nu.. Någon att prata med bara. Men, nej. "Du har det så bra, Sandra! Dig händer det minsann aldrig något tråkigt." Tjurbajs att det inte gör. BLÄ PÅ ER!


Nu ska jag lägga mig bredvid min son och mysaen stund innan jag somnar.. Hoppas inte Robert och Timpa har väckt honom bara *morr*




Dirty Dancing Original Soundtrack - You don't own me               - kärlek!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback