070621

image27


Jag trodde att allt skulle förändras när jag började jobba.. Om det har gjort det? NEJ! Jag vill bara.. Jag vet inte. Det har inte känts så bra på sistone, jag behöver nog få en liten paus, lite andrum. Inte från jobbet, utan från allt annat.. Äh, lyssna inte på mig.. Jag snackar massa goja bara.

Min son är nog det mest underbara som någonsin har hänt mig. Han är så fin och så liten.. Han har börjat vända sig från mage till rygg och det är på god väg åt andra hållet också!
Ticke börjar förresten bli stor. Han vaccinerades igår för första gången (3 månader gammal!!!) och han sa inte ett ljud. Han blev lite gnällig framåt kvällen, men inget märkvärdigt, han blev mest trött..

Nej, om jag skulle ta och sminka mig lite grann.. Bussen går om en timme och en kvart och jag vill helst hinna med den. Jag uppdaterar antagligen när jag har lite mer tid, kanske senare ikväll.

Snällheter
Postat av: Maria

BLOGGA MERA! :O

Postat av: ' CAROLIN

fin han är din son :)

2007-07-01 @ 00:42:58
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback