070503

image9
Min mat för något år sen..



Stina och Mattias har varit här idag. Dom köpte med sig världens bästa present till Christopher, nämligen ett babygym! Jag har velat ha ett sånt till honom sen han föddes, men det har liksom aldrig blivit av.. Dessutom är babygym ganska dyra så vi hade nog inte haft råd med ett sånt förrns i juni/juli.

Jag ska börja planera lite inför dopet någon gång när Tobbe vill vara med och lyssna. Jag vill ha det mitt i sommaren, kanske i slutet på juni eller början på juli. Måste få adresser till folk och så måste jag fixa fika ^^ Det är inte så långt kvar nu faktiskt.. Och så måste jag prata med pappa om det där med gudmor och gudfar... Äh, jag tar det med honom i helgen.. På lördag ska jag till Jakan och hälsa på folk där, och så ska jag till Viksjö också och hälsa på Paula och dom =) Hoppas jag får ett sånt där "Mina första år"-album av dom. Paula sa att dom eventuellt skulle köpa ett sånt *håller tummarna*
Nu håller visst Christopher på att vakna, så jag ska ta och leka lite med honom =)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback