070511

Ikväll har varit en lugn och skön kväll. Satt med Christopher i knät och kollade på tv från kl. 20 till 22 ungefär, så la jag honom i vagnen för att jag behövde gå på toaletten, när jag kom ut till vagnen igen låg han och sov ^^ Så jag har suttit och kollat på tv, spelat lite på king.com och bara tagit det lugnt i 40 minuter typ =) Tobbe kommer nog hem om 1½ timme, så det är väl lika bra att jag sitter här framför datorn ett tag.. Han ska nog ha den när han kommer hem..

Christopher har blivit så STOR! När han föddes hade han strl. 50, tre veckor senare fick han ha 56, och nu måste han ha 62! Det är otroligt vad fort tiden går när man har roligt... Men han gör nya grejer varje dag och det är skitkul att se! Han ler nästan varje gång jag eller Tobbe visar oss när han är nyvaken, han har precis börjat skratta högt om man kittlar honom... Och så följer han saker någorlunda bra med blicken. Han har upptäckt att hans händer sitter på hans kropp, han har högra handens fingrar i munnen HELA tiden nästan..

Uppdatering kl. 23:43

Nu är det dags för mig att avsluta, antar att Tobbe ska has datorn nu.. Han är hemma om typ tio minuter..

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback