070523 - tre dagar kvar!

På lördag åker vi till Danmark! Jag har längtat som en gris efter den är resan, trots att jag inte kommer förstå ett enda ord av vad dom säger därnere. Vi ska på bröllop, en av Tobbes kusiner ska gifta sig tydligen =) Den 11/8 kommer vi ha dop. C kommer inte komma för hon jobbar då... Hon kan ta ledigt från jobbet för att åka på en kryssning men inte för att gå på dop där hon dessutom skulle ha varit gudmor. Skumt, men så är det..

Jag funderar på om jag ska åka till Jakobsberg idag och hälsa på.. Kom hem i söndags iofs, men det är alltid kul att åka dit! =) Vi får se hur jag gör.. Sitter och letar för fullt på Blocket efter någon ny barnvagn.

Tips på bra barnvagnar uppskattas!

Snällheter
Postat av: Isabella

jag har en Emmaljunga Smart Duo Kombi. Den kostar 5400 och man får med åkpåse och skötväska. den e grym!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback