Danmark, yeah!

Imorgon ska vi åka tåg ganska långt. Det kan bli en rätt jobbig resa, beroende på vilket humör Ticke är på och hur mycket jag får sova i natt. Det ska bli kul att komma bort ett tag.. Vi är iofs bara borta i två nätter, men det kan räcka. Det värsta är att jag inte förstår danska överhuvudtaget. När jag läser kan det gå bra, men det är ju för att saker stavas rätt likt både på svenska och danska. Jaja, det ska bli skojsigt iallafall! =) Ska käka massa röd korv (vad heter det egentligen?) när vi är där!

Idag har vi varit nere på stan en sväng och kollat barnvagnar. Jag är helt såld på Kronan-vagnen, måste verkligen ha den! Fast jag tror att det blir till att köpa den i butiken i Täby istället, där har dom dessutom ett erbjudande fram till sista juni eller om det var juli.. Don't remember.. 4990:- för en
Kronan duovagn. Om vi köper på Trollmor så blir det 5995:- eller något sånt för en liggvagn.. Så det lär ju bli i Täby vi köper den. Jaaops.

Idag mår Ticke mycket bättre förresten! Jag har dessutom köpt en napptemp. så nu kan jag kolla om han har feber när han suger på den nappen (vilket han bara ska göra när man ska kolla tempen). Kan någon påminna mig om att jag och Tobbe måste köpa mini-DVband till vår kamera? Vi tänkte försöka filma lite nere i Danmark och det skulle dessutom vara ruskigt roligt om vi kunde filma Ticke ibland... Det kom förresten fram en tjej på bussen idag och frågade hur gammal han var. "Två månader" svarade jag. "Vaaaa? Han ser ut att vara några dagar gammal bara!". Haha, folk är roliga ibland ^^ Har du sett en bebis som är 60 cm. och nästan 6 kg. tung någon gång? Det har INTE jag iallafall, det kan jag lova! Nä, nu ska jag ta itu med lite städning här! Fast... Talang 2007 börjar väl snart? Ska nog se på det istället =)


Från mitten av graviditeten (v. 24) till 15:e mars (8 dagar efter BF)
image20image21

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback