Jagjagjag!

Ålder: 19
Längd: Minimala 157 cm..
Vikt: Jag väger mindre än för sju veckor sen (då var jag gravid)
Favoritkändis:
Tuva Novotny ^^ Forever and ever <3
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grå/blå/grön
Favoritfilm: Dirty Dancing, bara för att den är så het!
Favoritskor: Någonting lätt
Drömjobb: Jag trodde det var servitris, men jag hade fel... Ingen aning just nu! =/
Favoritbutik/Sverige: H&M och alla möjliga kataloger som finns att bläddra i!
Favoritbutik/utomlands: Räknas Tax Freens (på Viking Cinderella) parfym- och sminkavdelning?
Favoritkaffe: Det man dricker när man hälsar på hos någon
Favoritstövlar: Höga stövlar! <3
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Det lilla som blir över när allt är betalat
Hur många skor har du: Bara ett par skor och två par stövlar, varav det ena paret är borta och det andra hos pappa
Kilklack eller stilett: Stilett is the shit!
Favoritdesigner: Jag orkar inte ha koll på sånt!
TV-program: Desperate Housewives, Ugly Betty, Sex & The City och Hotel Babylon (jag vill att det ska visas igen!)
Drömutseende: Ska jag visa en bild?
Fulaste plagget i din garderob: Min jeanskjol som jag köpte när jag gick i 9:an (fyra år sen) ^^
Klänning eller kjol: Jag har blivit klänningoman! =)
Favorittidning: Jag kan inte läsa tidningar..
Länder du varit i: Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, Schweiz och några länder till tror jag..
Favoritplats i hela världen: No idea..
Favorithändelse i ditt liv: Oh, det är lätt när Christopher föddes!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback