Ticke är sjuker =(

Min lilla älsklingsplutt är sjuker. Det är första gången någon av oss två blir sjuka sen vi kom hem från BB. Han är jättevarm och har massa snor i näsan.. Det är så synd om honom! Just nu ligger han i vagnen, förhoppningsvis kan han sova en timme iallafall, det vore så bra för honom. Han har börjat sova hela nätter nu. Han somnar vid elva på kvällen och vaknar runt sex för att äta lite, sen somnar han igen och vaknar mellan nio och tio. Det är så skönt, vi behöver den sömnen vi kan få, både han och jag! Inatt sov vi så tätt intill varandra, så jag blev alldeles varm i hela kroppen. Han är så mysig att sova med, trots att han sparkas väldigt mycket innan han väl somnar =) I augusti ska vi ha dop, skönt att det äntligen blir av. Jag gör det bara för att det dels är en "tradition" i min släkt och dels för att det är ett bra tillfälle att samla alla släktingar och vänner så att dom kan få hälsa på Christopher (vänner = folk som fortfarande hör av sig till mig, inte bara för att träffa Christopher, utan för att få träffa mig också)

Imorgon är det äntligen dags att åka ner till Trollmor och titta på den där Kronan-vagnen dom har där.. Maria köpte en sån (demovagn) som var rosa, skitsnygg, fast rosa är inte riktigt min stil när det gäller barnvagnar. Jag vill så gärna ha en isblå vagn, eller en kolsvart.. Kronan-vagnen är jättelätt att köra, med den kommer jag sluta få ont i handlederna hela tiden! Jaja, vi får se hur det blir. Vi kanske inte ens har råd med en vagn...

Var i Jakan igår och träffade Maria och hennes lilla Oliver, som förresten inte alls är så himla liten! Men han är hur söt som helst! Dom kommer hit på tisdag nästa vecka och stannar ett tag. Ska bli skönt med sällskap igen faktiskt! Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få kontakt med någon från Nibble igen eftersom jag bara gick där i en månad, men så helt plötsligt hittar Maria mig på Playahead! Det är helt sjukt egentligen, men så är det.
Nu ska jag nog gå och kurera min stackars lilla Ticke, annars kommer han vara dyngsur på mig hela dagen! Vi ses och vi hörs någon gång =)


image18

Snällheter
Postat av: Am!nda

naaaw, han är så söt!!! :) jag älskar dej systern min <3
www.amandakorhola.blogg.se

2007-06-12 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback