Tillbaka i verkligheten, mhm.

Danmark var helt underbart! Så roligt som jag hade på bröllopsfesten har jag inte haft på länge.. Jag har fortfarande inte smält allt från den resan, så det kommer inte stå så mycket om det just idag =) Filmade en hel del när vi var där nere, skitkul =)

Christopher har börjat sova hela nätter (jag kanske har nämnt det förut någon gång, vad vet jag?). Han somnar mellan 23.00-23.30 och sover fram till sex på morgonen. Då äter han och sen somnar han om och sover till nio nångång =) Så himla skönt att vi får såpass mycket sömn nu trots allt!

Snart är det dags för lilla Olivers dop =) Och sen är det minsann dags för Christophers dop! Jappjappjapp... Måste ringa till kyrkan idag och fråga efter lokalen och så..

Hm... Ska nog passa på att ta en dusch ganska snart eftersom Ticke ligger och sover och Nathalie är här.. Hon kan ta honom om han vaknar medans jag är i badrummet. Mm, så får det bli.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback