- everything i do, i do it for you.

Jag kan inte avslöja något överhuvudtaget. Det enda jag kan säga är att jag faktiskt, för en gångs skull, är hur jävla lycklig som helst! Det är ingen idé att folk tjatar på mig och frågar vad det är som har hänt - jag kommer inte säga något iallafall.
Jappjapp. Om åtta dagar blir jag 20 år *firar med att virka en grytlapp* Jag kommer få såååå roligt. Eller inte. Jag kommer inte ha någonting att göra, jag har inga pengar och folk kommer inte vilja träffa mig. Jo, mormor ska träffa mig. Hon kommer vid lunch någon gång den dagen och stannar ett par timmar tror jag. Jag undrar om pappa har lust att komma, antagligen inte. Går han omvägar för att slippa träffa på vissa människor skulle han väl hellre stanna hemma en hel månad så att han slapp träffa mig.. Äsch, är det så han vill ha det, så varsågod. Jag har iallafall skickat sms till honom om att jag inte klarade teorin.. Inte ens ett ynka "stackars dig"-sms fick jag tillbaka..

image120

Snällheter
Postat av: Anonym

www.maskr0sbarn.tjejsajten.se
Chris syster

2007-09-13 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback