- fråga.

Hemkommen från Jakobsberg nu.

Haha, det är så patetiskt alltihop!

Varsågod. Det var så lite så.




Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga, fast framförallt vet jag inte hur jag ska säga det! Åh, vad svårt allt är.



Imorgon är det årsdagen för olyckan. Fuckfuckfuck! Det har gått så snabbt.. Funderar på om jag ska våga mig ut till minneslunden imorgon. Jag vet inte om jag gör det, det är läskigt och jag kommer gråta. Fast jag har lovat Nathalie att vara hemma hela dagen imorgon, vet bara inte om jag kan hålla det..
Jag ångrar verkligen att jag inte åkte till sjukhuset och hälsade på Chris när han låg där. Jag ångrar att jag inte följde med på Rix FM-festivalen förra året.. Hade jag vetat att det var sista gången jag skulle se Chris i livet, då hade jag garanterat följt med!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback