- i used to cry for things like this.

(but now i hold my head up high).

image95

Sitter med Christopher i knät.. Han är jättetrött, men han vill inte sova. Har provat ha honom i spjälsängen, men han vägrar. Vagnen - vägrar. Golvet med en filt över sig - vägrar. Han ska vara hos mamma. En liten mammagris har jag fått mig! Jag har en maskin tvätt på G nu, den ska bara tvättas klart, sen är det dags att hänga den. Måste till Telgebostäder idag (om vi inte kan fixa det där hemma..) och till Försäkringskassan.. Ska ansöka om nytt bostadsbidrag (IGEN!).. Ska ringa C sen också, och väcka Tobbe måste jag göra. Vi ska äntligen borra hål i väggen så att vi får upp den där förbannade tavlan!

Hm..
image90
Såhär fint håller jag min flaska när jag äter!
image93
När jag har ätit somnar jag i vagnen.. *gäsp*
image91

Snällheter
Postat av: Maria

HEJ JAG HETER TICKE OCH JAG ÄR BLAND DOM SÖTASTE I VÄRLDEN.
det står det i pannan på honom ju :D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback