- jag är en falsk tjuv.

Har haft en mycket intressant sms-konversation med C idag. Enligt henne och hennes syster är jag:
  1. En feg orm
  2. En tjuv
  3. En falsk människa
Jag kan dessutom fara och flyga. Att hon ens drog in sin syster i det här, det förstår jag inte. Men, är det så det här ska gå till så kanske jag ska dra in mina sex syskon? Be dom skicka meddelanden till C och skriva att hon är falsk, en tjuv och att hon kan fara och flyga.. Äsch. Jag var på så dåligt humör förut, så när Maria skrev till mig på msn och frågade om jag skulle med till Xist så blev svaret JA - ganska snabbt dessutom ^^

Maria och Linda (kan inte hennes bloggadress i huvudet) mötte upp mig och Ticke på Karlbergs station. Gick till Xist, Maria och Linda var inne på lägermöte och jag satt och snackade med några andra mammor. Nej, fan vad dum jag är. Jag vill inte skriva i bloggen idag.. Jag orkar inte, jag måste sova! Får väl uppdatera mer imorgon eller något.. Någon dag när jag känner att jag kan skriva ordentligt.


image121
Min älskling.. Vad skulle jag göra utan Christopher vid min sida? Jag kan knappt minnas hur det var att inte ha barn. Jag önskar ibland att jag mindes ordentligt, men det gör jag inte.. Det känns som att han alltid har funnits här, jag har liksom alltid varit hans mamma. Åh, min guldsten.. På torsdag blir han 6 månader! Stora pojken nu ju. ska börja ge honom välling snart också, det är väl lika bra =/ Tänk att tiden går så fort när man har roligt..
Christopher, 070320
Min, bara min! ( och Tobbes lite grann) ^^

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback