- middagstajm.

Nu har vi ätit lunch, jag och Christopher. Han fick äta spaghetti och köttfärssås (det var en riktig höjdare!) och jag käkade tacos från i förrgår. Gottsi. När jag tog fram telefonen för att knäppa kort blev han jättesur på mig. Jag var tvungen att göra massa konstiga "iiiiik"-ljud och grimaser för att han skulle börja le lite grann ^^ På sista bilden är han glad utan min hjälp :P

image116

image115

image117

Efter maten fick han ligga på golvet en stund, det tyckte han om :)

image118

image119

Och nu ska vi nog sätta oss i soffan en stund oh kolla på film.. Blir antagligen Anastasia. Eller så tar vi bara någon Astrid Lindgren-film, det är enkelt och bra :)



Förlåt mig, jag är sär <3



Om någon undrar sååkte jag aldrig till minneslunden igår. Jag klarade inte av det, inte helt själv.. Men den 22/9 ska jag dit istället. Då VET jag några som ska dit iallafall. Punkt.



Ska ner till Örebro och hälsa på mamma den sista helgen i september. Ska bli kul, men vi får bara träffa henne i fyra timmar tror jag det var, sen måste hon tillbaka igen =/ Det är lite tråkigt..

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback