- minnena slog ner mig idag.

Slog precis på tvn och upptäckte att vi inte har några kanaler. Skandal! Jag som skulle titta på Mean Girls ikväll.. Käka chips, dricka cola och äta lite glass (som Tobson f.ö. gick och köpte åt mig i all hast). Var tvungen att söka kanalerna igen för att vi inte har använt boxern på så himla länge ;/ Jaja, så kan livet vara ibland.

Snart är det 1 år sen och det känns. Jag har tänkt för mycket idag, varit för nära tårarna flera gånger. Varför, varför, varför? Jag orkar inte.. Årsdagen är alltid jobbigast säger dom, men om det finns TVÅ årsdagar då? Vad gör man då? Skit också, jag orkar inte.

Snart är min 20-årsdag här, och vet ni vad? Jag ska inte åka på läger med andra unga föräldrar och deras barn.. Jag ska väl sitta hemma och virka en grytlapp eller något *suck* På TRE år har jag inte kunnat fira min födelsedag. När jag fyllde 18 år åt jag starka mediciner för att jag precis hade opererat bort halsmandlarna. När jag fyllde 19 år var jag gravid. Nu när jag fyller 20 år kommer jag inte ens ha en tia till att köpa en ynka öl på Systemet (jag skulle aldrig gå in på Systemet för att köpa EN öl).

YEAH! Tvn funkar nu, så jag ska slå mig ner i soffan och känna mig nerslagen! :D


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback